صفر تا صد نقاشی سفال

سفالگری هنری می باشد که قدمت زیادی در تاریخ دارد و امروزه با تکنیک های مختلفی به این هنر اضافه شده است که یکی از آن ها نقاشی روی سفال می باشد که در حال حاضر از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

شما با ساده ترین ابزارها و ایجاد خلاقیت می توانید طرح های زیبایی روی سفال ایجاد کرده و آن را به عنوان هنر یا یک وسیله تزیینی عرضه کنید.

اما یادگیری صفر تا صد نقاشی سفال به یک سری آموزش ها نیاز دارد که در ادامه آن ها را به شما می گوییم با ما همراه شوید.

نحوه رنگ آمیزی سفال

نکته مهمی که شاید کل کیفیت کار شما به آن بستگی داشته باشد، نحوه رنگ آمیزی سفال است.

سفال نمی تواند به تنهایی رنگ را بپذیرد، از این رو شما باید دقت کامل را داشته باشید تا مراحل آماده سازی سفال به خوبی انجام شود.

قدم اول

اولین مرحله آماده سازی ظرف سفال است. کاری که شما باید برای شروع نقاشی روی سفال انجام دهید این است که ظرف را سنباده بزنید تا کاملا یکدست شود.

سفال کاملا یکدست نیست برآمدگی هایی دارد که شما روی آن نمی توانید این برآمدگی ها را رنگ کنید پس باید آن ها را از بین ببرید، پس از انجام این کار سفال را شسته و با آب سرد خشک کنید.

قدم دوم

در مرحله بعدی زیرسازی است که باید از چسب چوب استفاده کنید.

چسب چوب را با آب ترکیب کرده و روی سطح ظرف بکشید، چسب چوب از خورده شدن رنگ توسط سفال جلوگیری می کند. این کار را با دقت کامل انجام دهید تا تمام جاهای ظرف با استفاده از چسب چوب آغشته شوند.

انتقال طرح

پس از انجام دو مرحله با کیفیت بالا، می توانید به سراغ انتقال طرح بروید، برای انجام این کار، کاری که باید بکنید این است که طرح خود را با استفاده از مداد یا کاربن روی ظرف بکشید و سپس رنگ آمیزی کنید.

تثبیت رنگ

زمانی که طرح را انتقال داده اید، باید ثابت کننده را روی سفال اسپری کنید تا کار براق شود و رنگ ها از بین نروند.

اگر از اسپری رنگ استفاده نکنید، رنگ های شما به مرور زمان از بین می روند و اگر شسته نشوند پاک می شود. به همین دلیل اگر شما از اسپری تثبیت کننده رنگ بهره نگیرید، تمامی کارهایی که از قبل انجام داده اید هم از بین می رود.

5/5

دوره جامع آموزش نقاشی روی سفال

نکاتی درمورد صفر تا صد نقاشی سفال

هر اندازه که کیفیت کار و طرح های شما مناسب باشد، می توانید در این رشته فروش بالایی داشته باشید.

اما کاری که باید انجام دهید این است که شما با دقت این مراحل را انجام دهید که نیاز به آموزش دارد.

آموزش نقاشی روی سفال می توانید به شما در مهارت ها کمک کند.

مهارت های بالا در نقاشی سفال تنها با تکرار و تمرین به دست می آید.

بهترین دوره نقاشی سفال

برای یادگیری نقاشی سفال باید به سراغ بهترین دوره نقاشی سفال بروید.

امروزه گسترش اینترنت و استفاده از مهارت های لازم به شما کمک کرده تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن روی این مهارت ها تسلط داشته باشید، همین طور شما می توانید با یادگیری آنلاین در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

صرفه جویی در هزینه های شما کمک بالایی بهتان می کند تا روی یادگیری بیشتر سرمایه گذاری کنید.

از این رو شما با شرکت در بهترین دوره نقاشی سفال مهلا آرت را زمان مناسب می توانید مهارت های لازم را بیاموزید و از آن ها به نحو احسن استفاده کنید.

نقاشی سفال زمانی برای شما کارایی هم از نظر هنری و درآمدی دارد که تمام زیر و بم آن را بلد باشید و این تنها با صفر تا صد نقاشی انجام می شود.

5/5

جهت مشاوره پیغام دهید

    در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.